Stalkers

Thursday, September 30

SEDAR DIRI

adakah aku neh di kategorikan perempuan jahat?
jahat sebab aku sayang sangat tam?

dulu aku boleh je tahan
bila tam wat perangai
aku tahan je, aku tade aa tinggikan suara aku yang penyek neh,tade ah mencarut ke ape ke,

chacha
sedar la diri
actually kau yang salah
kau yang tak betol
tak matang
ngoi
tau nak ngamuk je

laki camne camne pon
memang lumrah akan pandang yang laen gak
chacha tak leh nak expect laa tam nak ngan cha je all the time
tam got his own life
his friends and family
tam has change slowly
can you see that?

dang!
chacha neh yang full of negative vibe
chacha tipu bila chacha cakap chacha accept tam camner camner pon
padahahal chacha revenge and punish dia kan?
kan?kan?kan?

chacha sila berubah
kau naek lemak lak!
dah la da berlemak lemak
nak naek lemak laaa

tahi tol

dear bby
i am full of regret
i am sorry
:(

i love you bby khairi

No comments:

Post a Comment